Retur

Vilkår ved retur hos Lyys

Lyst til å returnere en vare? Da er det viktig at du leser igjennom dette:

Angrerett

Har du handlet for over kr. 300 inkl. frakt kan du benytte deg av angreretten dersom du returnerer pakken innen 14 dager fra du mottok den. Angreretten forutsetter at varen leveres tilbake i samme stand som når du mottok den.   

Reklamasjon

Er det mangler eller feil ved din vare har du rett på reklamasjon. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice, legg ved bilder og beskrivelse av feil så kommer vi frem til en løsning. Feil bruk av varer gir ikke rett til reklamasjon. 

Slik sender du en retur til Lyys

1. Fyll ut angrerettskjema sendt på e-post. Mangler du skjemaet kan du laste det ned her.

2. Pakk inn varen(e) godt slik at de ikke blir skadet under sending. 

 

Pakken sendes til:

Datahjelpen AS
Øvre Haslevei 75b,
3229 Sandefjord

Viktig informasjon

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur eller angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den.

Tilbakebetaling tar normalt 10-14 virkedager med Klarna og 1-3 virkedager med Vipps etter vi har behandlet returen. 

Handlet med Klarna? 

Inne på www.klarna.no kan registrere din retur og fryse faktura til vi har behandlet returen din.